fredag 2 oktober 2009

Trevilg kväll/natt! :D

Tack alla mina underbara vänner för en super kväll/natt. :D Kunde inte haft det trevligare... NU när man kommit hem igen så ska man sätta sig i en lastbil.. Yes min karl vart vääääääääldigt försenad han skulle lasta kl 21.00 ikväll men håller på att lastar nu eftersom det vart strul.... Så för att han ska hålla sig vaken gör lilla jag honom sällskap. :P Jag är ju inte så himla full bara lite salongsberusad.. Hahaha men sammanlagt denna kväll vart det 6 pripps blå, 1 smirnoff å 3 cider aldelles lagom för mig. :P Just nu käkar ja banan hahaha fick någon nojja på det nu när jag kom hem.. skumt hahaha.. Nej nu ska jag klä på mig lite bättre kläder sen ska jag röra mig ut snart till stoooooora lastbilen. :P

Ha det gott allesammans. <3<3<3

1 kommentar:

Rebecka sa...

Hej,
Det är alltid gott att äta något när man kommer hem efter en utekväll.
/Rebecka