onsdag 28 oktober 2009

Godkväll. :)

Jo här blir det ingen godmorgon fras inte då man börjar 8:30 juh å innan dess ska dotra lämnas på dagis o.s.v. Hur som haver så somnade jag typ 2 inatt.. Suck var lite stånk å stön när man skule upp 7 sen men det gick.. Iväg kom jag till jobbet vilket innebar 9 bokade möten å 5 sålda barnförsäkringar å 1 olycksfall för vuxen. :P YES äntligen e man tillbaka efter en tuff förra vecka.. :D Kanske kan bli en slant iaf till i november när första lönen dyker in på kontot. :P Hahaha massssa julklappar ska juh införskaffas då så. :P Bland annat ska man till stockholm lucia helgen jag å Änglis och antingen följer Helena min gummsa med med hennes son Wille eller så följer Natta med.. :D Blir roligt vilket fall som helst. Natta föresten fick ett jobb hos oss så det blir riktigt roligt. :P Grattis till dig gummsan.. <3<3
Nej vet ni vad??? Tror faktiskt jag avrundar nu för att krypa til kojs efter en sista cigg e så förbannat trött har vart i farten hela kvällen så.. Gjort en smörgåstårta tills imorrn som jag ska ta med på jobbet. :P Hihihihihi Föresten vill bara informera att ÄNTLIGEN har jag å Helena kommit på vad vi ska ge J i födelsedagspresent men det e hemligt.. Vet att folk läser som känner han. :P
Godnatt med er hoppas ni haft en bra dag<3<3<3

Inga kommentarer: