söndag 18 oktober 2009

Söndag...

Idag blir det en väldigt slapp dag med bara en massa mys... Tror det iaf.. :D Hahaha nee men ingen lust ärligt att dra iväg någonstans så jag blir iaf hemma. Min karl ska få åka till affären bara å köpa lite palle kuling chocklad hahaha... Ängla fick en chockladbit och en tablettask igår som lördagsgodis då vart det att man sakna den gamla goda tiden med palle kuling så.. :P Imorrn är det jobb igen som gäller.. Skönt ändå se hur många genomförda inbokade möten man fick ihop till slut.. :) Se om man ligger bra till då än så länge e juh chefen nöjd iaf.. Tänka sig jag har kanske en framtid som detta??? Tycker juh jätte mycket om att få kontakt med nya människor och jag trivs dunder bra med jobbarkompisarna så detta blir super ska ni se.. :P Har snackat lite med Helena.. Kanske ska med henne å wille till stockholm på lucia helgen.. Lr jag å Änglis rättare sagt. :) Ska bli riktigt mysigt.. Hitta dom sista julklapparna o.s.v... *Längtar* Men innan det blir det festa den 7 novemeber med helena. :D Det ser jag verkligen fram emot. Hahaha visst kanske kommer vara en där som jag ej gillar.. En såkallad vän som snott från oss och dessutom ljugit så hon trott sig själv.. Men men det e en annan historia vilket vi ej ska rabla nu orkar inte det... Men även om hon kommer så faktiskt så tänker jag inte bry mig för inget ska förstöra min kväll thats it!!! Nej gott folk lite mys nu med familjen.... Med benet högt upp...

Kramen till er<3<3<3

Inga kommentarer: