tisdag 20 oktober 2009

Riktigt illa!!!!

Mycket att ta igen nu inom jobbet.. Ligger efter med mitt mål nu med 5 möten!!! Med andra ord har det gått förbannat dåligt men samtidigt har jag kommit underföljd med varför oxå! Det e juh för tusan höstlov nästa vecka!! *SUCK* Med andra ord om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag kommer klara 25 möten på denna vecka utan jag får vara glad om det blir 15.. :( Usch jaja inget att göra åt.. Kan juh knappast hota folk till att vara hemma för att ta emot en rådgivare. :) Hahaha det skulle juh se ut det å... :D Nej nu sitter jag å väntar i en förbannad telefonkö på nordea.. Så jädrans piss har suttit i telefonen nu i 21 minuter det skulle svara någon inom 6 minuter... :S Klantarslarna har spärrat mitt ena sparkonto som jag måste föra över pengar från så dom måste upphäva spärren thats it! Nej nu ska jag pysa ville bara rappotera läget som det är för tillfället.. :D Hihihihi...


Kramen på er<3<3<3

Inga kommentarer: