lördag 24 oktober 2009

Helg...

En välbehovlig helg vilket innebar att jag fick sova ut idag.. :) Änglis sov juh borta inatt men idag kommer skruttan hem så det blir en massa bus å mys här hemma. :D Ska väll kolla på körslaget oxå Änglis har sitt lördagsgodis väntande. En tablettask men ska köpa något mer sen oxå... Idag ska vi för övrigt små plocka lite här hemma börjar se stökigt ut igen :( Men bara städa å se glad ut innan det ser allt för jävligt ut knät börjar sakta men säkert bli bra igen nu kan jag stödja ner hela foten i marken men jag kan inte stödja mig helt på benet då gör det förbannat ont. :/ Men men det blir nog bättre snart hoppas jag. Jupp igår vart det föresten en spännande dag. Hahaha fick en lunch av chefen igen för att jag fick tillräckligt inbokade möten igår på dagen. :D *STOLT* Hela 9 styckna vart det haha men en sak e säkert lilla gumman på jobbet S heter hon... Hon fick in hela 25 STYCKNA! Fatta hennes rekord ska jag slå men det få bli här nu efter höstlovet... För den här veckan kommer gå skit segt för alla på kontoret... Alla näst intill kommer juh vara borta på semester.. :/ SUCK!!! Förövrigt igår vad hände??? JO JUST JA! Jag heja på insatsstyrkan igår hahaha.. Neee men dom gjorde faktiskt ett tillslag mot någoting i en lägenhet i huset mitt emot svärmors.. :S 8 pers gick in å 4 snutar sen kom de 2 bilar till som hämta dom tillfångatagna... Dock inga man kände igen men ungdomar var det.. Fy fan vart e vägen på väg igentligen?? Jag menar HALLÅ ungdomar mellan 17-20 år gamla som blir plockade av en hel insatsstyrka undrar va fan deras föräldrar säger om inte annat??? Och vad det var för.. Jag menar dom gick in med 2 sköldar sen efter dom med sköldarna kommer 3 med automatvapen sen kom en sköld sen en till med automatvapen.. :S Shit alltså det var juh häftigt det går inte att undgå men samtidigt lite hemskt att se en insatsstyrka.. Dom såg lite läbbiga ut men när dom gjort sitt jobb då såg man att dom är inte alls så farliga som man trodde.. Dom var ju riktigt sjyssta. Hahaha jag å jimmy tänkte dra hem vid halv 12 men vi kom därifrån tio i 1 för vi var så himla nyfikna på vad det var som hände hahahahaha.. Nej nu ska faktiskt jag ta å dra.. Ska röka en morgon cigg.. Vakna ändå för 44 minuter sen å har ännu inte tagit en cigg gaaaahhh börjar bli bra sugen nu efter nikotinet..


Ha en trevlig dag...

Kramen på er<3<3<3<3

Inga kommentarer: