tisdag 6 oktober 2009

Blöt hund, träning och Karlssons!!!

Japp nu var man tillbaka ikväll igen men nu är det sista inlägget ska snart sova trött som jag vet inte vad ZZZZZZZZZZZ.... Nu när man var ut med hunden vart både jag å han blöthundar hahaha.. Det regnar å blåser nå så kopiöst här i lilla gurkstaden.. Men som tur var så skulle iaf hunden badas så han blir snygg... Dock var inte han med på noterna så jag fick lyfta in han i badrummet till duschen... Usch va tungt för ryggen han väger ju närmare 25 kg... :S *Puhhhh*
Men in kom han iaf och är ny riktigt stilig. :D Föresten glömde berätta en suuuuper grej när jag blogga om JC.. Dom är riktigt duktiga faktiskt där man nu har en valmöjlighet till att få träna typ 2 ggr i veckan på gym GRATIS! Tack Tack Tack säger jag äntligen kan jag ta mig i kragen igen med träningen.. Har ju legat lågt med den nu då vi fick reda på att jag var gravid men sen sket det ju sig på den fronten när jag tyvärr fick missfall som ni vet om... :( Men nu blir det iaf träna träna träna... Ska nog köra 2 ggr i veckan så man kommer in i det hela igen.. En veva träna jag ju 3 ggr i veckan så... Det ska jag uppnå igen.... Måste komma igång med magträning, rygg å armar.. Speciellt rygg å mage... Min mage finns fortfarande en del av sen graviditeten på grund av ren lathet att inte få bort den.. Men nu ska Malin bli en ny person... :D Hoppas nu bara att motivationen håller i sig.. :P Ska även fråga Helena om lite recept som hon har på nyttig mat.. Ska försöka bli rikitgt duktig igen helt enkelt.... Oj vart en del om denna träning men jag e sååå stolt över mig själv att jag funnit motivationen igen vet dock inte va det beror på men det kan vara mitt undermedvetna som tror att jag fick missfall på grund av vikten även om det inte kanske var så... Ingen som vet eller kommer kunna få veta nått om.. Som vi har nu planerat länge så ska vi ju till karlssons men på grund av omständigheter har vi inte kommit så långt... Men nu har vi satt ett datum då vi sak dit.. Den 24 eller 25:e oktober drar vi dit.. För er som inte vet vad karlssons är kan jag tala om att det är MINI ullared hahaha men stort ändå för att kunna shoppa ihjäl sig...
Det vi ska titta på där är: jacka till mig och jimmy, jeans till jimmy, kläder till ängla å mig sen kanske man hittar nå mer oxå men detta är prio 1!!! :D Nej nu måste jag avsluta denna blogg.. Ska faktiskt ta min sista cigg sen hoppa i säng... :P
Godnatt gott folk sov så gott. :D

Kramen<3<3<3<3

Inga kommentarer: