torsdag 29 oktober 2009

Dagen slut....

Efter en dags arbete slutade det med 4 inbokade möten och en såld. :) Någorlunda nöjd iaf e jag. :) Var även till affären jag,sofia å natta för att handla då slapp juh karln följa med vilket han var nöjd över antar jag. :) Hahahaha.. Ska bara fixas köttlåda nu sen e allt klart för denna månads matshopping förutom rå varor förstås. :D 500 kr sammanlagt men köpte då 2 adventljusstakar för 50 kr st. :P Ska nu ta å mysa lite med min man i soffan innan det blir hoppa i kojs för vår del för att orka upp imorrn. :P Imorrn blir det juh nya tag på jobbet så. :) Alla var föresten jätte nöjda med smörgåstårtan idag som jag hade gjort det var juh roligt att höra sådan bra respons. :) I helgen blir det väll stan med Helena antar jag eftersom vi måste ta tag i det där med J:s present. :P
Hoppas ni haft en bra å rolig dag allesammans mina underbara vänner å läsare. :)

Kramen<3<3

Inga kommentarer: