fredag 30 oktober 2009

NOLLAD!

Japp lyckades det idag att bli nollad alltså. Fick med andra ord inga möten inbokade denna dag men fick reda på en sammanställning av mina 2 veckor som jag får lön för i november månad. Inte illa pinkat faktiskt. 40 bokade möten varav 21 genomförda.. Godkänt iaf i mitt tycke.. Tyckte faktiskt chefen oxå så var roligt att göra han stolt. :) Men sålde 5 försäkringar gjorde jag iaf.. Så skapligt nöjd med dagen iaf.... Fick mess av ena syrran hon fråga om jag skulle ut ikväll hon ska till Konrad nämligen. Ska dock inte ut för jag ska dricka nästa helg istället. :P Hahaha.. Evigheter sen man var ut på konrad men skulle vara skoj att dra dit nån gång igen får se vad som händer i framtiden.. :P Var tänkt att jag skulle äta lite nyss men tyvärr e både jag å min karl glömska så vart ingen mat för min del vilket innebär sitter nu vrålhungrig här med ett skit grinigt humör... Vilket jag ej vill ha men men min kropp strejkar helt enkelt... Å karln säger: Du kan väll göra gröt då?? Som om man skulle bli mätt på det?? Ne skulle inte tro det när man e så här hungrig... Jaja bara bita ihop tänker inte srälla mig vid spisen igen det pallar jah inte e för snurrig för det... Nej nu tänker jag inte beklaga mig nå mer ska ta å kika lite här på nätet... Har föresten beställt ett par byxor till mig eller rättare sagt 2 par men det ena paret kommer ej fören 10 december... SUCK jaja får iaf ett par snart. :P

Ha en trevlig helg med er. <3<3<3
Kramen

Inga kommentarer: