lördag 17 oktober 2009

Jobb och krock!

Jopp som ni ser rubriken en massa jobb har det vart men igår vart det bara på eftermiddagen för på morgonen på väg till jobbet krocka vi så det vart akuten på förmiddagen.. Ängla var ej med i bilen som tur är och jimmy klara sig bara jag med min vanliga jädrasn otur som hoppar kryckor nu.. Jag slog i knäna i handsfackkanten så öm är jag på både men ont på ena knät.. Skelettet där klara sig men muskler tog skada dock inte så allvarligt tack och lov men får se hur allt urartar sig... Får en kallelse till sjukgymnast om 2-3 veckor.. Idag ska vi även till apoteket så jag kan köpa medecin mot mina utslag.. Hela jag e prickig... Jippi eller hur??? Allt kommer på en gång för mig så jag e van nu.. Men idag fixar vi som sagt var "meducin" (som karln säger när han skämtar) Bilen funkar iaf att köra med tack och lov men den är lite omplacerad i fronten. :( Men förhoppningsvis kostar det inte så mycket att laga det så inte försäkringsbolaget löser bilen.. :( Vi trivs ju så himla bra.. Ingen självrisk blir det heller för det var ej vårt fel... Det erkännde föraren bakom andra ratten oxå så det var inge snack om saken.. Men han fick kalla in bärgare så lite mer skadad vart hans företags bil... :P BMW det säger väll allt??? Hahahaha
Nej nu ska jag ta hand om en trött marodör här hemma.... :)

Kramen på er<3<3<3

Inga kommentarer: