tisdag 27 oktober 2009

Massa nattsvammel. :)

Jo en natt är det allt som är sömnlös har sådan klåda så det finns inte å när jag väl somnar till så har jag en karln som snarkar mer än någonsin. :) Hahaha hur ska detta gå imorrn på jobbet??? Kommer väll sova framför den där telefonen. :P Jag har iaf konstaterat att imorrn MÅSTE jag jobba det går ej att vara hemma jag klättrar juh för tusan på våra vägger.. Stackars väggarna. :P Sitter å kikar lite på nätet efter massa julklappar gör jag oxå.. Handlat 1 julklapp till Änglis iaf en leksaksspis och sen har hon fått 2 saker av sin snälla farmor :P.... Så ärligt talat på grund av grejer så blir våra julklappar försenade i år igen! SUCK jaja men ska ju iaf beställa en massa från nätet som jag hittat till Ängla. Sen är det julklappar till Änglas 4 kusiner å mina 2 syskon å 2 utav svågrarna men dom andra ska ju oxå ha julklapp givetvis men det ska fixas v.46 så det e lugnt. :P Nej nu tror jag att jag avrundar här å ska ut å röka..

Inga kommentarer: