tisdag 13 oktober 2009

STÓLT!

Andra dagen på nya jobbet.. Igår fick jag ju in 4 kundmöten och idag fick jag in 9 styckna plus att jag ska återkomma till folk imorrn som inte riktigt visste en tid så där på rak arm.. Detta börjar arta sig.. Chefen var stolt iaf över mig då jag sålt bättre än han på dessa 2 dagar... :D :P Hahahaha stolt är jag oxå det e bara förnamnet igentligen. :D Hahaha.. För övrigt har väl dagen vart okey.. Latat lite här hemma och myst med dotra det lilla jag hann innan hon ville sova. :D Inte mycket man ser av sin dotter men va tusan bara jag slipper det där förbannade sof så är jag nöjd. :) Helgerna kommer bestå av gosa med familjen och någon helgdag blir väll att dricka... Men men det ser man vart efter bara jag får träffa dotra mesta delen av helgen så. :D
Nej nu ska jag röka sen ska jag slappa i soffan. :D

Kramen <3<3<3<3

Inga kommentarer: