måndag 12 oktober 2009

Ny start i livet....

Jo nu är det ett nytt kapitel i mitt liv då dotra har börjat dagis vilket går super vill jag bara notera sen dessutom att jag fått jobb... Detta jobb går ut på att jag ska sitta och boka möte med en rådgivare så folk kan få en större insikt på alla barnförsäkringar som finns på marknaden. :) Idag satt jag med ett göteborgg område. Trevliga var dom flesta iaf.. Lyckades få in 4 kundmöten och 7 som jag skulle återkomma till imorrn för att boka in en tid för dom visste inte direkt på rak arm när dom kunde ta emot en.. Riktigt bra och chefen nöjd.. Menar det var ändå första dagen. En som har jobbat där i 9 månader nu fick bara 6 möten under dagen så nu e jag lite mallig. Hahaha.. :D Nej detta ska nog gå super duper. :P Målet är att nå chefens inbokade möten tillslut på en månad vilka är 123 styckna men det är som sagt var på en månad. :D Bara 119 kvar på 2,5 veckor.. Lyckas jag?? Neee tror inte det men det kanske kommer gå så småningom?? Nej nu ska jag avsluta denna blogg för ikväll och ta en cigg sen laga nå mat kanske så jag har till lunch får se om jag orkar. Hahahaha.. :P

Kramen på er<3<3<3<3

Inga kommentarer: