söndag 18 oktober 2009

Smygkikat Lite. :)

Har hittat en bra sida för att fynda julklappar till Ängla.. Lekmer.se heter den. Dunder bra priser... :D Ska närmare julen beställa lite grejer där ifrån så. Hihihi.. Har även snackat lite med Helena.. Tillåter pengar så drar vi till sthlm på luciahelgen.. Massa mys med barnen blir det då.. Det ska bli riktigt skojjigt faktiskt.. Sen ska även jag å Helena ner en sväng på stan här någon dag framåt för då ska vi shoppa födelsedagspresent till lilla J som vi ska till den 7 november... :D Måste bara ha lite fantasi vet ej tusan va man kan hitta på för något.. E så tråkigt å bara ge nå spritsort eller nå... :S Men men får se vad som man kan hitta på ännu är det ju nästan 3 veckor kvar så. :D Imorrn börjar en ny arbetsvecka vilket innebär nya mål 8 möten om dagen... Förutom fredag då sätter jag ett mål på 3 möten det e juh alltid den dagen som går segast.. *Gaaaahhh* Nej gott folk ta en sista cigg för natten med karln sen kanske ta å sussa lite?? Känner mig trött men ändå inte.. Imorrn ska jag oxå ringa länsförsäkringar kom jag på.. Ännu en grej att komma ihåg mitt i allt. Jaja det blir säkert skit bra.

Godnatt sov så gott. <3<3<3

1 kommentar:

Fru Evelina sa...

mysigt att kolla julklappar och MYSIGT med en liten tripp till huvudstaden!

kramis