onsdag 7 oktober 2009

Dagens man????

Va sjutton vilket skratt anfall man kan få alltså.. Pogrammet på tv4+... Hahahahaha så himla patetiskt men roligt därför tror jag att jag kommer kunna följa det bara för att se hur folk gör bort sig... :D Förövrigt har jag vart till JC idag.. Har nu sökt 3 jobb iaf får se om det leder nån vart.. Skulle vara skönt att ha en fast anställning nu så här direkt efter föräldraledigheten. :) Dessa job var försäljning vilket jag har i blodet så det e lugnt. :P Dessutom har dom fast lön plus provision vilket jag tycker är super då vet man att man har en viss summa i månaden oavsett hur mycket man säljer. :) Föresten så fixa vi nya johan falk filmerna oxå 3:an och 4:an alla var toppen! Betyg 5 av 5!!! :D Jag och Änglis var oxå fram och tillbaka till affären för att handla bröd och mjölk sådant måste man ha ju så.. :P Nej nu ska jag ringa svärmor å snacka lite skit..
Ha det en bra fortsatt kväll. :D
Kramen<3<3<3<3

Inga kommentarer: