torsdag 1 oktober 2009

Fullt ös. :)

Idag medans dotra var på dagis så passa jag och min man på att åka ut till världens bästa bilskrot. :) Skit bra priser... Köpte en fräsch reflexramp till bilen för 50 kr! Hahaha medans andra skrotar tar kanske 200 spänn för samma. Min duktiga man satte ihop det på en gång så nu e vår bil kanon fin men mer finesser ska det bli. :P Vi köpte även oranga lampor till p-ljusen sen ska vi kolla upp dekal till fram rutan (vad det ska stå säger jag inte utifall det finns en härmapa :P) vi ska koppla in extra ljus, tona bakrutorna byta 6,9:orna bak (vilket är orginal i saab 900 :P) Vart förvänad att det var orginal men bara glad haha lite bättre ljud skadar inte bara det e lagom eftersom Änglis sitter i bilen oxå ju. :D Vi ska även skaffa vita skärmblinkers så det e lite småfix men det kommer vart efter.. Förövrigt så har man vart till sof idag å skrivit papper.. Börjar på JC på tisdag så då får jag vara där själv några veckor för min duktiga man har faktiskt norpat åt sig smörkörningar dessa 2 kvällar sen 2 veckor framåt om det går bra vilket vi tror eftersom det gått bra hitills när han kört denna linje. :P Vi tänkte åka till Karlssons idag men vart inget får ta det en annan gång istället det e ju inte akut.. Ska ändå inte köpa nya byxor å så till mig fören nästa månad så.. :P

Ha en bra dag allesammans nu ska man försöka komma underföljd med vad vi ska käka för kröp... Har dålig fantasi idag faktiskt...

Kramen<3<3<3

Inga kommentarer: