tisdag 6 oktober 2009

Klåda, JC Och kryssning.....

Har sådan någon otrolig klåda... Måste ringa den där förbannade läkaren USCH! Hatar att behöva gå till läkaren men men står inte ut längre så... Idag var jag till JC där jag fick skriva in mig å infomöte... I stort sätt allt visste jag redan men måste man gå så måste man.. Imorrn börjar första heldagen där sen går jag även heldag på torsdag.. På fredag har dagis stängt för planeringsdag så då blir man hemma med dotra. Vilket då innebär att på torsdag så kommer vi åka med Karln på jobbet. Njuter verkligen för fullt i en lastbil. :) Fick lov å ringa bvc idag då Änglis vart sjuk har hon inte ätit som man är van vid att hon gör så börjar bli lite smått orolig... Så på fredag kl: 10.00 ska vi dit.. Tror även att Änglas morfar ska ta henne på fredag han ville det så då får han väll det då... Hahaha men ska höra närmare med han... Skulle det vara så att han vill ha henne där då blir det att jag följer med karln på jobbet igen.. :P Har nu fixat en efterlängtad kryssning iaf.. Den 30 November drar vi iväg till Mariehamn med Cinderella.. Gratis hytt så det tackar man inte nej till dessutom tar vi bilen denna gång då det var så billigt.. Kosta bara 95 kronor så då är vi ju 3 som delar på det.... Sen blir det ju givetvis soppapengar men va tusan lätt värt det! Jag menar man slipper stå i den oändliga kön in till båten.. Man sitter ju bara i bilen i kön... Men ska ta å åka tidigt så man kommer in snabbt på båten iaf.. :) Det blir jag,karln å svärmor än så länge som ska åka men blir kanske att äldsta svågern hakar på... Får se.. :P
Nej nu ska ja mysa med familjen lite innan J åker till jobbet...
Ha en fortsatt trevlig kväll mina goa vänner<3<3<3<3

Inga kommentarer: