söndag 11 oktober 2009

Fy va dåligt...

Har ju inte uppdaterat märker jag för hela helgen... Antar för att det vart mycket att stå i?? Hahahaha var ju på anställningsintervju vilket verkligen gick super då jag fick jobbet på en gång hann sitta i typ 5 minuter sen hade jag jobbet. :) Med andra ord jobbar jag from måndag (imorrn) YES! Har man tur är man av med sof nu ÄNTLIGEN! :D Men vi får se hur det går ska inte ta ut seger i förskott då jag har HELprovision vilket kommer vara DUNDERTUFFT men kommer klara det har ett mål med detta 100 möten i månaden ska klaras av då har jag inte allt för skamlig lön. Jag hoppas jag klarar det... Jag menar hur svårt kan det vara att ringa till folk och erbjuda dom ett möte med en konsulent från Skandia som kommer och ger info om deras försäkringar?? Kan inte vara svårt alls eftersom du behöver inte teckna en försäkring på en gång utan du kan vänta ett tag om du känner fört sen återkomma. :) Kostar inget heller det här mötet så detta måste vara piece of cake.. Menar jag sitter på ett kontor och ringer from 08:20 till 17:00... :P 1 timmes lunch och förövrigt rast när tusan jag vill.. Sug på den du! Hahahaha För övrigt har vi vart till Lillhärad en sväng å träffa J för vi körde S dit.. Nämner inga namn då dom kanske inte vill bli utnämda på denna blogg. Men sen bar det av och handla lite för att göra smörgåstårta till igår.. Det var ju kalas för min minsta svåger då han var väll nöjd antar jag. :D Sen var jag och Änglis hos svärmor hela dagen eftersom vi vart kvar när karln åkte ut till garaget och montera nya högtalare eftersom dom som satt i när vi köpte bilen var spräckta rejält men det e som sagt var fixat nu! :) Idag ska min karl ut å fixa lite i garaget med sin äldsta svåger och jag ska plocka tvätt å förbereda för ikväll kl: 19.00 har jag tvätttid.. USCH orkar inte men MÅSTE´... Vi har ju en egen men den e så himla liten så inget får plats bara Änglas kläder.. Som tur är med tanke på att det är dom som går åt så förbaskat. :P
Nej nu ska jag ut på balkongen å ta en godmorgon cigg... Hahahaha

Kramen <3<3<3

1 kommentar:

helena sa...

:D Hej snuffsan :D