torsdag 8 oktober 2009

Ledighet, bvc och anställningsintervju OCH ETT STORT GRATTIS!! :P

Jupp idag var man ledig.. Och imorgon med för den delen vilket är tur.. Först ska jag till bvc med Ängla sen vid 12.30 ska jag på anställningsintervju för skandia. :D Ska bli telefonförsäljare/ boka besök för gravid och barn försäkringen.. Har själv barnförsäkringen där vilken e suuuper så lite koll på läget har man allt. :P Hoppas nu bara detta går vägen.. Imorrn ska man även hinna att handla och göra smörgåstårta tills på lördag.. Brukar ju alltid gör grunden dagen innan så det får dra in sig riktigt ordentligt.. Då blir den som bäst sen gör jag granering på lördag förmiddag innan 2.. Det är nämlígen kalas då för min minsta svåger som fyller 18 år idag GRATTIS!!! :D Nu ska man snart fixa kvällsmat blir väll tråkiga köttbullar och makaroner.. Har dålig fantasi idag heter det. ;) Men ha en fortsatt super kväll det ska vi iaf.. Måste förbi affären först kom jag på.. Måste köpa ost och mjölk.. Har en madam som vräker i sig mjölk. :D Hahahahaha

Kramen på er <3<3<3

Inga kommentarer: