lördag 24 oktober 2009

Barnfri helg. :)

Jo fick samtal för bara några minuter sen då Ängla ville vara kvar tills imorrn hos mofa.. Hon fick väll det då.. Kan vara skönt att få passa på med en grund städning.. :) Det e nämligen det vi ägnar oss åt nu fast jag har tagit en paus med tanke på mitt knä... Ont gör det men bara knipa ihop munnen å se glad ut att man hinner så mycket på denna tid. :) Stark har alltid vart mitt förnamn.. Haha neee men ibland kan man känna sig som usch fy bläää för saker å ting när man e sjuk men det måste göras tack å lov har jag min underbara gubbe som e sååå duktig... Det e han som står nu å fixar å donar i köket så det blir snyggt. Tack Älsklink. :D Annars idag blir det som sagt var mys i soffan framför körslaget Änglis får sitt godis nästa lördag istället eftersom hon är borta men hon har lite godis där borta som hon fått plockat själv vilket hon tyckte tydligen var jääääääätte kul.. :D Hahahaha va så roligt att höra det iaf... Nej som sagt var skönt är det att vara barnfri men gud va man saknar henne.. Inte van juh å vara borta så här länge från henne.. Nej nu ska jag fortsätta plocka här hemma....
Ha en fortsatt trevlig helg <3<3<3 Antar att det blir mer uppdatering vart efter sen...

Kramen<3<3<3<3

Inga kommentarer: