onsdag 14 oktober 2009

LYCKLIG!

YES! Nu är man överlycklig när jag skulle börja jobbet sa jag att jag hade som mål att boka 5 möten om dagen.. Det har jag slått med hästlängder. :) 4 möten i måndags, 9 möten igår tisdag och idag fick jag 8 möten inbokade. :) Riktigt stolt över mig själv och riktigt roligt är det att chefen är dunder nöjd med mig. :) Nu här under kvällen har vi kopplat av och jag har myst med Ängla. Man ser ju henne inte så mycket då jag slutar fem sen lägger hon sig vid halv 8-8... Imorrn blir det nya tag på jobbet men kör på att jag ska lyckas med 5 möten.. Förhoppningsvis lyckas jag. :P Har även bestämmt med Sofia på jobbet att vi ska käka tacos på fredag. :) Riktigt roligt blir det. :D Ser fram emot det faktiskt.. Det är sofia man mest kommit i kontakt med. Visst har jätte fin kontakt med alla där på jobbet men eftersom Sofia är närmast min ålder så fick man en helt annan kontakt med henne. Nej nu måste jag avsluta detta inlägg ska ta hand om min dunder trötta lilltjej. :)

Kramen på er mina vänner<3<3<3

Inga kommentarer: