måndag 5 oktober 2009

GE MIG!

Efter att ha suttit å drömmit sig bort på ikeas hemsida har jag kommit fram att dessa grejer MÅSTE jag ha så jag ska nog flörta lite extra med min man. ;) Hahaha Jag har av någon konstig anledning fått nån inredningsnojja vet ej varför men men.. Kan vara skoj att förnya sitt hem oxå nån gång då å då.. Detta är i försig nödvändiga saker men ändå inte hahahaha jag i ett nötskal heter det... Efter jag kommit fram till vad jag ville ha vart jag fundersam på hur fattig man skulle bli men ack så fel jag hade inte farligt alls: 2910 kr för allt!!!!! Jag kan fynda om jag vill hahaha... Ja och som ni kommer se så har jag en förbannad nojja på vitt. Speciellt i hall å vardagsrum det e där jag vill ha vitt. I köket ska det bli svarta detaljer så småningom men det är en annan historia... Nej nu kommer bilderna å priserna på sidan av OM jag lyckas få till det vill säga.. :P
Håller nu tummar på att jag lyckas... Hoppas ni oxå gör det. :P

Ha det en bra fortsatt trevlig kväll nu ska jag mysa med min man och dotter i soffan innan karln ska till jobbet. :)
Kramen <3<3<3<3


249 kronor!

449 kronor!

199 kronor!

199 kronor!

199 kronor!

Ska ha 2 styckna så det blir 518 kronor!

DVDPELARE: 249 kronor ska dock ha 2 styckna en på varsin sida av tvbänken så det blir sammanlagt 498 kronor!

BYRÅ: 599 kronor!

1 kommentar:

Fru Evelina sa...

ja det är inte svårt att drömma sig bort bland inredningssidorna! hoppas du kan övertala mannen!

kram