söndag 11 oktober 2009

NU ÄR DET KRIG!

Min såkallade toffel till pappa har just startat ett krig med mig att han änns kan låta sin förbannade satkärring stå och hota med att anmäla oss till socialen NEJ DET TAR FAN PRISET!!!! Dom tvingade mig att göra abort jag var stark och sa emot men hur som haver vet vi ju vart denna historia sluta jo MISSFALL snacka om att dom vart nöjda.. Idag när dom kom för att lämna en overall till Ängla hade jag dragit fram alla kläder som vi alla här i familjen äger och har här hemma för att rensa upp dom se vad som ska kastas eller är för litet (bland änglas kläder) OJ guuuud hela världen gick under enligt dom och satkärringen står och hotar med att är det inte KLINISKT rent till nästa söndag (om 1 vecka) gör hon en socanmälan!!!!! Och min såkallade pappa står och håller med!!!!?????!!!!! JÄVLA FÖRBANNADE KARLJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!! Jag har fått tagit en massa äcklig skit från dom sen januari när det höll på att ta slut mellan mig och min man sen dess har dom baktalat han för att han inte har ett jobb.. ( Vilket han har nu extra iaf) Men sen kommer detta så nu är det kört för min pappa han kommer ALDRIG och då menar jag aldrig se röken av verken mig eller mitt å jimmys barn! Han har förlorat nu det är över för hans del han kan hålla sig till den där jävla klimakteriekossan!!!!!!!!! FAN TA HAN!!!!!!!!!!! *ARG* Jag är så förbannat arg besviken och ledsen och gudarna vet allt för detta min pappa är inte min pappa längre och då behöver han inte höra av sig nå mera heller.... Inte änns den dagen han vaknar upp och inser vad han har förlorat kommer han få komma in i vårt liv igen NO WAY!!!!! Nej nu ska jag återgå till klädplockningen så allt är klart till imorrn då ska jimmy till återvinningen och dessutom ska ju jag tvätta klockan 19.00 idag så... Måste rappa på nu kanske?? Eller nej det behövs inte skyndas för så mycket är det inte inte så att hela världen går under... Nej som det står till rubrik NU ÄR DET KRIG!!!!!

Ha det! Nu ska jag röka sen fortsätta här hemma. Hoppas inte detta inlägg var allt förjävligt att läsa detta var mest för att jag skulle släppa ut alla mina tankar fram för allt men även för er mina läsare så ni vet vilket jädrans helvete jag levt med sen jag var liten för skit det är bara förnamnet på allt när jag bodde där men det kan jag berätta mer om sen om ni vill?? Lite känsligt är det men som sagt var varför ska jag hålla dom bakom ryggen på hur jag har blivit behandlad i det där hemmet????

Inga kommentarer: