torsdag 10 september 2009

YES! :)



Idag har jag fyndat... Har letat som en tok på en jacka till karln som han kan ha höst/vinter. :) Och jag bestämde mig för att kika lite på hms hemsida och titta va man kan hitta en jacka till karln nedsatt från 399 till 199.. :) Jag kan fynda om jag vill.. :P Hitta även en vinterjacka till dotra som hon kan ha på dagis oxå.. Var nedsatt till 125 kr från 249 kr.. :) Ska sätta in bilderna oxå nu tänkte jag så dom finns här ovanför detta inlägg. :P Nu ska jag bara försöka hitta en billig och bra jacka till mig men hittar nog någon så småningom. Ska först och främmst fixa ett par termobyxor till Änglis och lite olika mockasiner att ha på sig på dagis sen nått par extra regnvantar och någon extra mössa... :) Har just ätit lunch nu här hemma.. Hua va mätt man vart.. Ja jag är 1,70.. Hahahaha neee då skämt å sido.. Vart hur som helst min special köttfärsås den älskar vi alla här hemma. Skit enkelt att göra oxå för den delen så... :D
Recept:
Stek på köttfärs.
häll i lite, oregano,örtsalt och köttfärskrydda och lite lite tacokrydda.
Ha sedan i PASSERADE tomat ( EJ KROSSADE) lite ost och majs sen serverar ni med makaroner... :P Där har ni det... Skit enkelt.. Hahaha Lite extra fett i när man har barn oxå med tanke på osten men samtidigt nyttigt med tanke på majsen.. Hahahaha...

Nej nog snackat om recept. Ska snart ner till försäkringskassan och förlänga bostadsbidraget men först ska väll karln spela klart på xboxet vårt. :) Han spelar star wars haha han e bara fööör söt när han e koncetrerad... Dotra kryper runt för fulla muggar medans jag nu ska ta och avsluta detta inlägg för nu ska jag ta en cigg på maten... :P
Goddagens allesammans kanske uppdaterar mer senare ikväll får se.. :P


Kramen till er alla våra vänner<3<3<3

Inga kommentarer: