måndag 21 september 2009

Ny vecka nya tag. :)

Jo idag är det början av en ny vecka vilket innebär andra veckan av inskolningen för Ängla. :) Idag fick jag lämna dotra själv i 20 minuter gick väll ok förutom att efter 10 minuter när jag gått så kom det en förälder in genom deras dörr till avdelningen och Änglis hade precis upptäckt att jag var borta så när hon såg att det inte var jag som kom genom dörren vart hon lite ledsen.. Men det gick snabbt över sen precis när jag kom tillbaka hade hon precis börjat bli ledsen igen så hon vart glad när hon fick syn på mig lilla skruttan. :) Imorrn ska jag lämna henne lite längre då över lunch får man se hur det går.. Har även hunnit kontakta min gamla Barnmorska idag fick tid till den 6:e oktober... Så 10.30 ska vi vara där jag å jimmy medans Ängla är på dagis. :) Min barnmorska trodde jag var i antingen 5:e eller 9:e veckan det ser vi på Ultraljudet sen. :P Vi var även hem till en bekant idag och fick en massa kläder,sittvagn och en potta till Ängla. :) Hihihihi jätte fina grejer Tackar antar jag att man säger. :P Dessutom så kände hon en som skulle sälja sin växasäng så den ska vi ha till Ängla får man bara se vad människan ska ha för den och hur den ser ut i skick... Spjälsängen kommer användas till bebisen sen.. Har även sagt nu till hyresvärden att dom får rappa på med en lägenhet till oss så man hinner få i ordning så senast Mars måste vi fått en lägenhet helt enkelt för att vi ska kunna få komma iordning. :) Nej nu ska jag ta hand om en skrikande unge här... Hon får ju inte sin vilja igenom med att knappa på tagentbordet då blir man sur enligt henne och hela världen går under för henne.. Hahaha


Ha en fortsatt trevlig Måndag allesammans<3<3<3 Kramen<3<3<
3

Inga kommentarer: