måndag 14 september 2009

Hmmmm rubrik vad e det??

Hahaha stod stilla i hjärnkontoret vad man skulle använda för rubrik jaja de är ju inte den ni ska läsa lr har jag fel?? :P Idag ska man bara vara hemma tänkte ta och starta några tvättmaskiner oxå. *puuhh* Orkar inte haha e sååå slö dessa dagar kan det bero på hösten? Eller e det nå annat som ej stämmer? Vet ej men man får se. :P Imorrn börjar skruttan på dagis så denna dag ska vi mysa extra mycket hon och jag och ta lite promenader eftersom man ska ut med bandit oxå. :) Funderar på att kanske traska en lång promenad till dagiset för att spana in det tills imorrn så man vet vart det ligger.. Kanske inte vore sådan dum ide. Hahaha får se kanske min man vill haka på så jag väntar nog tills han kommer hem så han får bestämma om han vill eller ej annars traskar jag dit själv med Ängla så hon får se huset iaf.. Kanske hon blir lite nyfiken av sig imorrn och funderar "vad är detta för ställe? Här var jag igår så nu ska det bli spännande.." Vi får se hur det kommer gå med inskolningen men som jag skrivit tidigare det kommer nog gå super duper bra. :D

Nej nu ska jag faktiskt fixa lite frukost här hemma till mig å Änglis.. Hon har nu vaknat så. :) För er som inte vet: Hon brukar vakna vid halv 8 så får hon välling så somnar hon igen och vaknar runt halv 9-9 men denna gång vart det vid halv 10 OJ! Hahaha

Ha en fortsatt trevlig dag det ska vi iaf. :D

Kramen <3<3<3

Inga kommentarer: