tisdag 22 september 2009

Kväller. :)

Idag hade dotra vart huuur duktig som helst på dagis. Riktigt stolt över henne får man se om det går lika bra imorrn då men det tror jag. :) Idag har vi även vart till svärmor och ätit hennes goda köttfärssås. Hihihi Mumsigt AB... Har kollat lite på gravid.se på olika namn.. Dock killnamn för svärmor spådde att det skulle bli en grabb.. Hon har alltid haft rätt hitills inte bara på oss så har hon fel nu så skulle jag bli riktigt chockad hahahaha... :D Namn vi har kommmit på hitills är: Elias, Eddie,Kewin eller Amadeus.. Vilket skulle vara finast tycker ni?? Resten av kvällen idag ska spenderas först framför idol klockan 8 sen e det uppehåll ett tag från tv då ska dotra sova sen ska vi dessutom jag å karln sätta oss med varsin byggmodell.. Hahaha japp jag ska ge mig in på att bygga plastbilar.. Hahaha undrar hur dom kommer se ut??? Skojjsigt om inte annat att sysselsätta sig med karln på nått sätt kanske kan få upp ett intresse som vi kan ha gemensamt? Kan ju inte säga nått fören man testat eller hur?? :P Sen klockan 22 måste vi se den spännande uppföljaren av Hells kitchen. Hihihihi
Nej nu ska jag pysa ska lägga mig till rätta i soffan med dotra så hon inte är ivägen för karln hon går han på nerverna snart.. Han har ju redan startat att bygga lite sen ska Änglis tränga sig in mellan han och bordet med sin lära-gå-bil vilket inte är så populärt hahaha...

Ha en fortsatt trevlig kväll skriver väll imorrn antar jag. :D
Kram Kram <3<3<3<3

Inga kommentarer: