onsdag 2 september 2009

Nattbak. :)

Jo kom hem vid 10 snåret från lokalen som gjort iordning inför morgondagen... Ska nu alldelles strax ställa mig och baka mockarutor 2 plåtar. Hahaha första gången jag någonsin bakat natt.. Jaja vad gör jag inte för min dotter. Karln ska oxå baka men bara negerbollar ju så för han blir det lite lättare. :P Men han får ändå hålla mig sällskap i köket. :) För övrigt har dt vart stress stress stress AB idag.. Skönt att komma hem och varva ner lite iaf.. *PUST* Det blev ca: 27 styckna iaf som kommer så det vart några mindre emot vad man räknat med men ändå för många att ha i våran lägenhet.. Hahaha tränga in 27 styckna i denna lägenhet på 55 kvm hahahaha aaaaa just det... Nej nu börjar jag få torka på vad jag ska skriva så ska avsluta detta och fortsätta natten med bakningen förhoppningsvis blir det lite sömn iaf.. Imorgon bitti 08:19 föddes våran underbara dotter för 1 år sen så vi ska väcka henne OM hon inte vaknat... Hon ska få en av sina presenter... En liten bara dock.. Föresten måste bara berätta en grej till innan jag avslutar detta inlägg.. HON KAN GIVE ME FIVE!!!!! Så jädrans söt när hon gör det.. Hahaha

Godnatt allesammans<3<3<3

Inga kommentarer: