onsdag 30 september 2009

Roligt värre.. Lr inte! :P

Nu har man kommit hem från E-tuna.. Ska ta och sätta mig och rensa kläder roligt??? Nej du men det e ju ett måste så.. :P Ska även starta en maskin tänkte jag behövs det å.. Är mycket kläder å tvätta när man har barn och är känslig för minsta lilla skit på deras kläder.. Nedå så farligt är det inte men ibland kan det bli 2 olika klädplaggsuppsättníngar på Ängla om dagen.. Det beror på hur mycket hon skitar ner sig.. Vår lilla lortgris... Hihihi.. Ska väll ta mig i kragen å rensa byrån å garderoben där Ängla har sin kläder.. Ska lägga hennes kläder i byrån så jimmy får bättre med plats åt sin kläder.. OM jag hinner vill säga.. Ska ju handlas idag oxå jimmy kommer hem vid 4 för han å Ängla åkte upp till svärmor en sväng så jag kunde få lite lugn å ro.. Vovven är hemma men han märkar man ju inte änns av.. Hahahaha...
Nej nu måste jag avsluta denna blogg för denna dag kanske uppdaterar mer ikväll om det finns nå annars är det bara idol som gäller ikväll som är inplanerat Ängla ska till dagis imorrn så det blir en tidig kväll för oss familjen Ramsten. :D

Ha det Kram Kram<3<3<3<3

Inga kommentarer: