onsdag 23 september 2009

Dagen....

Idag gick det oxå super för Änglis på dagis.. Dét var en vända hopn grät ett tag men hon var så himla trött. Jag själv går nu och väntar på att åka till kvinnokliniken.. Måste göra en gynundersökning för att se att allt stämmer med bebisen har haft huggningar i högra sidan från naveln och till ländryggen.. Prata med Bm om det och hon sa att det kan vara livmodern eftersóm den kanske inte hann bli helt återställd efter förlossningen med Ängla förhoppningsvis är det så... Idag väntar man även spännt på att få reda på om jag vann den fina stolen man kan ha med sig överallt till barnen.. Får se iaf när man får ett besked eller kanske inte änns får nått beror ju på om jag vinner eller inte. Med min vanliga otur kommer jag väll inte vinna men men hoppas kan man ju alltid.. Ne nu ska jag på toa igen sen ska man väll göra iordning sig för att åka... Håll tummarna nu alla.. Skriver mer sen om jag orkar..

Kram<3<3<3<3

Inga kommentarer: