söndag 27 september 2009

HELVETE!!!!

Precis som jag och min man sa är det inte det ena så är det det andra och är det inte det andra då är det ta mig fan det tredje!! Vilket det var i detta fall.. ´Ska förklara i onsdags förra veckan fick jag åka in till kvinnokliniken för jag hade huggningar i magen då kom dom fram till att jag antagligen hade utomhavandeskap vilket innebar att fostret låg utanför livmodern men dom visste inte säkert utan jag skulle komma in igen på fredagen vilket jag gjorde men det då sa dom att det inte låg utanför eller dom var nästan helt 100 på det.. MEN däremot kanske fostret var senutvecklat mina hormonnivåer eller va fan det var va inte tillräckligt höga men det kunde vara så i början sa dom och gav mig en ny tid tills på måndag suck fick man gå och oroa sig ännu mer idag 11.00 vart det RIP!!!!!! Jag förlorade barnet!!! Nog för att jag var bara i 6:e veckan men för mig så var det fortfarande ett liv!!!! JÄVLA SKIT!!!! Så med andra ord förlorade vi vår grabb Elias!!!! Vi va bombis på en grabb därför har vi ställt in oss på ett namn för att kuna döpa barnet vilket vart namnet Elias! Hoppas du får det bra vi älskar dig! <3<3<3
Folk kanske tycker vi låter konstiga nu ja menar det var ju inte riktigt ett foster men det skiter jag i utan för oss var det vår prins Elias. Sorry klarar inte av att skriva mer..

1 kommentar:

sanna sa...

Beklagar =/ Måste vara hemskt att vara med om.. även om du "bara" var i 6:e veckan så tycker jag iallafall att det var ett barn! Det är det ju från och med att det blir till. Jag gjorde en abort för snart två år sedan och då var jag i vecka 8, ville inte egentligen men min dåvarande pojkvän "tvingade" mig.. så det kändes som om jag förlorade barnet med då =/
Men nu har jag en bättre kille och vi har fått en son :)
Jag kanske inte förstår exakt hur det känns, men nästan iallfall.
Kram