onsdag 9 september 2009

BVC-Besök m.m.

Jo idag var vi på bvc. 10430 kg vägde våran Änglis var 77.7 cm lång och hade ett huvudomfång på 47 cm. :)Stora tjejen det är en sak som är säker på 3 veckor nästan har hon gått upp 0,5 kg. :D Jag som ännu en gång börjat oroa mig att hon inte åt som hon brukar.. Hahaha varje gång jag oroat mig dom senaste 2 gångerna har hon gått upp 0,5 kg. Då vet jag ju det till nästa gång. :P När vi iaf kom hem fick jag klart och tydligt på att nu är vår tjej stor! I posten låg det ett papper där det stod en bekräftelse på vilken förskola hon kommit in på så på tisdag börjar inskolningen.. :( Önskar jag kunnat vart mer hemma med henne men men... Bara släppa taget nu och inse att hon ska gå på dagis.. Vilket är väll positivt på ett sätt hon får mer vänner. Så hon kommer nog bli super nöjd.. Undrar bara hur den där inskolningen kommer gå hon är ju såååå himla mammig till och från väldigt ofta... Men antar att det kommer gå fin fint när hon väl har kommit in i rutiner och lärt känna barnen och fröknarna. :) Nu har jag även tittat på IDOL... För er som ej visste det så hade jag ansökt till sista chansen men har ej hört något så kom nog inte in... Men får väll göra ett sista försök nästa år igen vem vet.. Denna gång blir det väll ett besök till någon stad dom kommer besöka. :)
Nej nu ska jag ta och avsluta detta inlägg och ta mig till soffan för att gosa med min man. <3<3<3 Älskar dig Jimmy. <3<3<3

Inga kommentarer: