tisdag 29 september 2009

Dålig med uppdatering ja vet...

Men som man mår nu efter allt har man knappt orken för det... Har ändå fått gjort lite grejer för att få bort tankarna.. Var på stan i måndags med bästa Sabina. :) Shoppa en mössa till Änglis å hör och häpna 2 linnen til mig, 1 tröja och en kofta 250 spänn på gina!!! Rea eller vad?? Haha brukar ha förbannat svårt att handla åt mig men nu så tog jag mig i kragen då det var extra pris linnena å tröjan hade kostat 149 från början styck å var nu nedsänkt till 49 kr/ st... Koftan hade kostat 199 kr men va nedsänkt till 99.. Så jädrans glad.. Ska däremot köpa nya jeans till mig nästa månad dom kostar 199 kr paret på cubus eller om man hittar nå på karlssons när vi ska dit här i veckan sen ska ju jimmy ha en jacka får se om man hittar nån där eller om vi tar den vi beställde från HM han får avgöra.. Själv ska jag även hitta vinterskor och höstskor till mig å jimmy oxå att hitta åt jimmy kommer inte vara nå problem men nu var vi där att handla åt mig när de inte är rea.. Hahaha Imorrn ska vi på en liten roadtripp till E-tuna ska betala instrument där som svärmor har köpt kan va skönt att komma iväg ett tag... Nej nu tror jag närmare bestämt att jag ska faktiskt krypa till kojs jag är den enda som är uppe nu av familjen... Alla sover lugnt å skönt ska väll bläddra igenom tvkanalerna först.. :P

Kram på er<3<3<3

Inga kommentarer: