söndag 6 september 2009

Tack Älskling För Igår. <3

Igår var det underbart.... Visst nu låter jag riktigt fjantig men det var faktiskt underbart. :) Min mamma tog Änglis igår och det var meningen att vi skulle festa men vi struntade i det för verken jag eller karln hade lust att dricka så istället så åkte vi ner på resturang akropolis (Grekisk resturang)och år gott sen gick vi på beck i stormens öga. :) Bra var den men lite USA inspererad.. Jaja vart nöjd iaf med allt sen körde svåger hem oss vid halv 12 ungefär så åkte vi hem och hämta våran vovve och tog bilen ner på stationen passar ju på när man är barnfri. :) Så denna kväll var VÄRLDSBÄST! Tack ännu en gång min underbara man. <3<3<3
Idag då så ska vi hämta dotra runt 3 sen så ska vi till ena svåger med fru och äta tacos *mums* Vi ska även ta med oss vårt bollhav dit så änglis och kusin C ska få leka där. Hahaha kommer nog bli jääääääätte bra detta. :P Nej vet ni vad nu måste jag ta och gå ut på balkongen och ta en cigg. Så nu avrundar jag här och säger Herrå uppdaterar mer sen kanske får se.. :P

Kramen till er alla våra vänner<3<3<3

Inga kommentarer: