lördag 19 september 2009

Fattar inte.. :(

Förstår mig inte på en del av släkten tänker dock inte nämna namn för att dom kommer då känna sig kränkta eller va man nu ska säga... Hur som haver alla vart glada runt om mig utom 2 av släkten... Hmmm skumt enligt mig då dom nämt att dom vill att vi ska skaffa en till suck jaja konversationen börja imorse när en av dom ringde så här: Hej.. Jag tycker faktiskt ni ska göra ABORT!
Hur fan kan man skjönka så jädrans lågt??? Jag fattar inte det som tog priset det var: Du orkar ju inte med Ängla hur ska du då orka 2???? Jag fatta då inte va fan människan sitter å menar på och frågar snällt vad menar du med det?? Jo du vill ju ha barnvakt så ofta! JAG GICK I TAKET! Anledning till att jag frågar om dom vill vara barnvakt det är för att dom ska få träffa Ängla för dom tar sig aldrig tiden till att komma hit och hälsa på! Och jag tänker då fan inte ta den skiten jag fick nu!!! Under Änglas tid som född har hon vart hos dom 4 ggr sammanlagt 3 ggr hos hennes mormor och hennes ena farbror har tagit henne 1 gång!! ÄR DET OFTA???? Ja just kyss mig i arslet! Ursäkta mitt uttryck men detta ska vara en släkting en som jag trodde stod oss väldigt nära för personerna i fråga har funnits där tidigare till100% Nej fy fan för dom där dom har sått sitt sista frö hos mig... Denna gång ska jag fan ha en RIKTIG förlåtelse inte att dom köper en massa grejer annars får det fan vara och sen om jag förlåter dom helt det är en annan femma det tror jag dock inte att jag kommer göra eftersom dom har mage och vräka ur sig dom mest idiotiska grejerna som ej stämmer!!! Jävla F*tt*R!!!!!!!!!


Nej nu ska vår dotra lägga sig ska läsa lite för henne först det gör vi alltid..
Kramen<3<3<3<3

Inga kommentarer: