måndag 14 september 2009

Kväller :P

Dottra har somnat för natten och karln sitter vid teven fastklistrad. :) Satt där ett tag jag å men när jag såg vad det var för avsnitt på csi vart det väll inte sådär jätte intressant.. Var ett tråkigt avsnitt denna gång med andra ord. Lr csi är det inte det heter ju csi new york.. :D Vanliga CSI är bäst helt enkelt.... Innan så titta vi på färjan 3.. Skit skoj å man längtar verkligen tills man e tillbaka på båten... Skulle kunnna bo där hahaha... :P Men denna kryssning får man ta när man har pengar igen. Vilket förhoppningsvis blir snart.. Har öppnat fondsparande så kanske de går fort innan man får ihop en slant till kryssningen det brukar ju gå åt så mycket.. Själva kryssningen brukar vara gratis för oss bara bussen som kostar men 60 spänn/pers inga pengar liksom... :P Däremot går det en massa i tax freen,baren och maten. Hahaha Brukar små spela oxå på black jack skoj som tusan e det.. :P Vinner man??? Jodå en del iaf... Tänkja sig man kan ha tur i både kärlek å spel... :P Jo det e sant.. Jag är den lyckligaste kvinnan på denna planet enligt mig själv iaf.. Har en underbar man som jag har världens finaste flicka med så.. :) Sen att det finns folk som är sotis jo det har kommit titt som tätt så en hel del folk har försökt förstöra mellan oss men puckona fattar inte att det skitsnacket dom kör med gör oss bara starkare. :P Rätt åt er... :P:P:P:P:P
Nej ingen tråkig blogg nu ska faktiskt ta och kika runt lite kolla andras bloggar alltid lika skoj å spanan på er... <3<3<3 Ursäkta om jag dock kan vara dålig på att länmna spår efter mig men ärligt talat så e ni det oxå. Så helt enkelt får vi alla skärpa oss... :P

Godnatt på er alla vänner<3<3<3

Inga kommentarer: