fredag 25 september 2009

Gud va det går fort...

Ännu en vecka som rusat förbi... Denna vecka har både vart bra och dålig... Kan inte få nå besked heller fören på måndag om saken... Men är det inte det ena så är det ta mig fan det andra... *SUCK* Personen ifråga som vräkte ur sig att jag skulle göra abort mår riktigt pyton nu... Rätt åt dig men det e inte rättvist att vi andra ska få lida heller. :( Men ännu ska jag inte hamna i deppression måste vara stark för våran dotters skull vi har ju henne oxå.. Våran egna lilla prinsessa sen ser vi väll om det blir en prins eller ej som oxå kommer tillhöra vår familj.. Det är det vi får reda på på måndag.. Usch hela helgen ska man oroa sig fan oxå hatar min kropp... Fan!!!!! Okey för er som inte vet kan jag berätta närmare för ikväll eller något ska nämligen snart iväg och ärligt talat har jag ingen lust att skriva allt nu heller känns som om jag kommer få skrivsår på fingrarna... Men stark det ska jag vara vi ska alla klara detta nu och hoppas på det bästa att läkarna har fel! *Håll tummar och tår*
Nu är detta ett sådant där ledsamt inlägg som jag hoppats få slippa skriva i denna blogg jag har här men tyvärr kan man inte alltid må jätte bra...

Hoppas ni får en trevlig helg.. Vi ska försöka med det.. För att slippa tänka på saken ska vi för det första titta på bil måste hitta nån tills på söndag sen ska vi imorrn till byggmodells utställning.. Morgongåva ska vi ta antagligen nästa helg eller söndag det ser vi väll... Måste ha nått att göra...
Kram på er<3<3<3

Inga kommentarer: