söndag 16 augusti 2009

Tack för igår. <3







Igår var det riktigt skoj... Tack för en underbar eftermiddag/kväll i kungsör med er mina underbara vänner. :) Vart lite full eller lite och lite hahaha vart rätt så rejält på arslet så full jag var har inte karln sett mig på ett väldans bra tag. Hahahaha men någon gång ska man få släppa loss lite oxå. Igår vart det att karln körde oss till Köping vid 4 ungefär. Först kom Helena hit sen åkte vi till bjurhovda och hämta upp Jocke. Sen bar det iväg. När vi kommit till Köping så hämta Helenas x upp oss där med en impala 62:a skicket ska vi inte snacka om men jädrans vad man njöt av sällskapet och v8-mullret. :) Hade skit skoj som sagt var nog för man vart bra på arslet tidiga kvällen så det vart hemfärd tidigt men det gör inget... Vi ska göra om det fler ggr. :P Massa ggr helt enkelt. Tack Helena och Jocke för att ni lugna ner mig en veva oxå men den privata detaljen ska vi ej gå in på ni som får veta kolla min bdb där finns det. Ni som inte finns på vännerlistan synd för er. :P Vill ni lägga till mig så ge mig ert namn där så lägger jag till er. :P OM JAG VILL vill säga. :P





Nu sitter man dagen efter och jag är kraftigt bakis AB faktiskt inte vart så bakis på ett bra tag. Men sådant man får ta när man har roligt då blir det en massa alkohol i bilden oxå. Nog för man kan ha roligt utan men va tusan någon gång får man ta och festa till lite har inte gjort det när jag vänta Änglis ju och en bit in i hennes ålder. :) Jag förtjänar med andra ord av att få mig en fylla lite titt som tätt.... har ju ändå en underbar karl som kan ta hand om sitt barn. Tror Änglis är mer pappig en mammig. Oftast iaf. hahahahahaha... Nej min underbara man, om 10 dagar har vi vart förlovade i hela 4 ÅR! Jädrans va tiden går fort. Nej nu ska jag och dotra lägga oss och mysa lite i soffan karln försvann ett tag till sin mor men skulle skynda sig hem så gott han kunde så vi kunde ha vårt mysande oxå... :)










Ha en fortsatt trevlig kväll





Kramen<3<3<3



















Inga kommentarer: