lördag 29 augusti 2009

Lördagen. :)

Idag var vi ner till marknaden. Hitta lite smått å gott där nere men sket i väskan.. Var ändå inte så fin. :P Änglis åkte parisehjulet med sin pappa å farmor. Hon verkligen älskade det. Själv åkte jag med karln en karusell... Märktes verkligen att det var evigheter sen man åkte karuseller. Var lite läskigt hahaha... Får se här under veckan om det blir oxhelgamarknaden i filipstad. Kanske ska dit beror på hur det ser ut med pengar. :) Sen nästa lördag ska vi iaf ut till S-tuna till en gammal klasskompis till karln. :P En maskeradfest i musiktema. Massa alkohol å rock n roll.... :P Hihihihi.. Änglis blir väll antagligen hos mamma min eller far min det ser vi.. :D Hon älskar att vara hos både så får se vem som har tid men dom har väll både det... Dom brukar ha det. Nej ska nog ta och krypa till kojs strax ska bara ta sista ciggen för natten för ska upp för tusan vid 9 imorrn min pappa hämtar mig å Änglis imorrn vid 11 för Annika fyller år så ska dit på kalas... Massa smörgåstårta! *MUMS* sen blir det att pappa kär hem oss till svärmor vid 4 snåret för vi ska käka kalops. :) Ojojoj undrar hur propp mätt man kommer vara??!! 2 Favvorätter under en å samma dag.. Hahaha

Nej godnatt kära vänner<3<3<3<3'
Kramen


P.S GRATTIS TANT HELENA FRÅN OSS<3<3<3 D.S

Inga kommentarer: