lördag 8 augusti 2009

Envisa unge. :)

Hahahaha snacka om att dotra är envis alltså.. Sova vad är det??? Suck får göra det bästa av allt antar jag och det är att låta henne ligga å skrika tillslut brukar hon ge upp men frågan är om hon gör det nu???? Har prövat en gång här ikväll. La ner henne i sängen 8 men fram och tillbaka fick man springa för hon ställer sig lika snabbt upp i sängen.. Suck... Jaja var bara att ge upp hoppet så nu har hon fått busa med Bandit tills vi ska göra ett nytt försök till att få henne sova.. Det skär i en att låta henne skrika men det är bara att stå på sig annars lär hon sig att mamma plockar upp så fort jag skriker.. Men grejen är den att hitills har hon vart riktigt duktig med sovtiderna. Hon brukar somna ungefär 20.00 sen vaknar hon 07.30 på morgonen så det är skönt. Kan karln å ja ha lite tid för oss oxå mellan varven. Brukar iaf inte kunna somna fören runt 11 på kvällen. Och det gör ej mig något vaknar iaf pigg och glad dagen efter. Om man inte festat förstås men då tar karln henne.... Hahahaha nedå det låter som jag jämt får ta henne men karln är faktiskt duktig han oxå på att vakna och ta hand om henne när hon vaknat.. Men imorrn blir det jag som får ta henne för jimmy är ju ute och kör idag i fagersta på crusingen eftersom han blev tillfrågad av Jögge och Jenny. :) Sen ska vi till svärmor imorgon för att hjälpa henne med en grej.. Får även Dotra träffa sina 2 favvo farbröder. :) Ena av dom är ju hennes gudfar oxå så. :) Det är den minsta farbrorn han blir 18 här i oktober. Sen så kommer hon träffa äldsta farbrorn oxå. :) Dom har alltid lika skoj ihop hahaha så härligt att se dom 2. :) Nu tror jag dotter börjar bli lite trötter står här bredvid mig och kallar... Hahaha ne ska göra ett försök nu med att lägga ner henne igen i sängen... Önska mig lycka till...
Ha en fortsatt trevlig kväll..
Kramen på er<3<3<3

Inga kommentarer: