onsdag 5 augusti 2009

Fortsättning på förra inlägget. :)

Det vart som hastigast iväg då vi åkte med svägerskan ut till Vad och bada... :) Skönt och svalt var det i vattnet.. Trött blir man iaf då dotra blir tokig i närheten av vattnet hon verkligen älskar det. Hahaha
Hur som haver skulle jag väll berätta lite mer om möblerna. :P Jo ska även införskaffa nytt köksbord med stolar och lite hyllor till hall,kök och vardagsrum och även ny tvbänk. :) Men det kommer vart efter man har råd sen. :P Blir väll till och spara vart efter kommer säkert önska oss i julklapp oxå om man inte fått ordning på allt innan dess.. Gud vad det snurrar i skallen av alla tanker runt saker och ting.. Dom som vet dom förstår nog.. Dom är väldigt få men det är dom jag verkligen kan lita på förutom personen i fråga som såra mig med sina lögner men men skitsamma orkar inte med det där längre.. :( Jag ska bara koncentrera mig på min familj och mina riktiga vänner. Älskar er<3<3<3
Snart ska vi till svåger oxå han fyllde år i söndags men karln jobba så hann aldrig dit så det blir nu ikväll... Ska bara se till att vi blir ombytta och klara sen ska vi äta lite oxå innan... Det blir väll pannkakor inte vet ja.. :) Hihihihi
Ha en bra kväll allesammans.. Kram på er<3<3<3

Inga kommentarer: