torsdag 27 augusti 2009

Patetiskt!!!!

Någon jädrans fjortisbrud man trodde var vettig i kolan (salabo) försökte förstöra mellan mig och min man JA JUST DET GOOD LUCK!!!!!!!! Hahaha hur du har bettet dig är så himla patetiskt MEN jag och min man kom ur denna situation ännu starkare i vårt förhållande! Så antar att jag kan ändå tacka dig! Hahaha du vet väl vem du är som gjort detta.. Men istället för att förstöra mellan mig och Jimmy gjorde du så att fler folk hatar dig istället.... Det värsta var att jag försökte vara sjysst att ställa upp när hon behövde snacka med någon om hennes relation till min kära vän J. Jag fanns där då men nej vadfick man det en massa lögner och skitsnack! Nej tack salabor är fan pantade i kolan.. hahaha... Ta inte illa upp alla salabor som läser men har inte hittat en vettig salabo än så ännu har jag samma uppfattning jag alltid haft! Sala är en ras för sig.. Hahaha

Nu ska jag röka...

Kramen mina underbara vänner<3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är mytoman den tjejen och det är inte första gången hon hittar på något liknande.

det finns bra folk i sala också, alla är inte som hon, tack och lov :D

Ha en bra helg! kram