torsdag 6 augusti 2009

Hmmmm....

Godmorgon kära läsare. :)
En tidig morgon ja jag vet men vaknade när karln skulle åka och jobba. :) Han åkte på jobb sista sekunden.. :P Hahaha känns ändå skönt detta är ju sådant som ger erfarenhet även om man inte kan leva normalt utan måste lägga udan till nästa månad om man ligger över sofnormen. Det är riktigt skönt då vi ändå ska till grönan den 29:e Augusti sen ha ett kalas den 3:e September. :D Dotra blir ju 1. Har iaf beställt lite extra fina dekorationer till tårtorna special ljus o.s.v. Ska göra egna tårtan med marsipan vilket med all sannolikhet blir super bra... Har lite ångest om jag ska köpa färdiga tårtbottnar eller om jag ska göra en helt själv. Men det visar sig beror på hur mycket annat jag ska göra... Jag ska göra ALLT själv i bakväg... Tänkte ha kanel/vaniljbullar, Mini Choklad muffins,Sylt kakor,Kola kakor och snoddas och KANSKE rulltårta. :) Får se vad man hinner men börjar ju göra grejer redan den 25:e när karln får lön. Känns konstigt att säga: Karln får lön. Nog för att det inte gör något för vi måste ju leva på sofnormen iaf... Eftersom detta är ändå extra jobb vet man aldrig hur mycket jimmy får jobba, nu är ju alla på semester men jimmys chef sa att han vet ej hur det artar sig om nån vecka då folk börjar komma tillbaka men men vi ser väll är nöjd med dessa ggr han fått jobbat gett lite erfarenhet iaf.. Och han har bra referenser. :)
Jaja ska nog ta och röka lite sen mysa framför tvn med dotra. :) Koppla av lite är faktiskt sjuk vaknade upp och märkte att jag hade världens ömaste hals... *Usch* Ska nog inte prata så mycket då inte... Och ska helt enkelt ta det lugnt idag så man inte blir fööör sjuk.
Ha en trevlig dag återkommer nog mer hit senare under dagen om Inte Ha en Trevlig dag med massa skoj. :P
Kramen på er<3<3<3

Inga kommentarer: