torsdag 13 augusti 2009

Goddag alla glad. :D

Vill bara påpeka att sista inlägget skrivet står det att den skrevs igår men det var förrgår vet ej tusan varför det blivit så men men. Sorry att jag inte skrivit sen i förrgår men igår var det bloggtorka. :P Hahaha... Iförrgår kväll iaf var jag hos min Helena. :) Snacka en massa skvaller haha och glo på tv det var våran kväll det.. Massa snaskigheter har man fått reda på som man var tvungen att dela med sig. Hihihihihi lider med den personen *OR NOT* ;P Så som hon bettet sig så har hon sig själv att skylla. ;) Tänker dock inte ta upp vad som hänt utan kommer det att komma ut så ska det komma från rätt käft. :P Mer sig jag inte sorry. Hihihihi Nej sen bestämde vi oss för att antingen bär det av mot kungsåra eller så bär det av till stockholmscrusingen. Bara för att välja och vraka... :P Skojjsigt massa öl, rocknroll och glatt gäng till båda destinationerna så får se vart vi hamnar jag och Helena.. :) Det får vi reda på idag efter 4.. :P Det är sof som avgör hahaha ne men vi väntar på pengar och får vi tillräckligt med pengar så dras det till stockholm annars blir det bara kungsåra. Vilket inte spelar mig nån roll igentligen kommer iaf bli riktigt håll igång på både ställena. :P Igår var vi hem till svärmor ett tag annars har vi bara vart hemma. Idag ska vi vara hemma oxå ska snart ta tag i tvättkorgen och rensa därbland för att hitta det viktigaste att tvätta har en extra tid kl:13 till 16 idag så jag kunde tvätta vad som ska bäras imorgon. :) Likaså vad dotra ska till sin morfar med sig. Hon ska vara där imorgon till på söndag så karln oxå kan få lugn och ro ett tag... Man måste få va barnlediga nån gång oxå. :) Nej ikväll blir det bara en hemmakväll för att ladda inför imorgon. Så det blir lite mys med familjen här hemma med god mat och nå gottis efter. Änglis får väll sina majskrokar som gottis. :P Hahahaha Nej hörni nu ska jag ta hand om dotra och så ska vi leka lite. Hahaha hon vill ha lite leksällskap så. :)
Ha en bra dag skriver mer sen antar jag. :P
Kramen<3<3<3<3

Inga kommentarer: