lördag 8 augusti 2009

.........

Hemma nu ensam med vovven och Änglis. Ängla sover just nu så man är lite rastlös. :) Men så fort hon vaknar så kommer det bli full fart igen. Hihihi usch det har äntligen slagit mig HON BLIR 1 ÅR OM MINDRE ÄN 1 MÅNAD!!!!! Hjälp vad tiden rusar.. Hon börjar på dagis och allt snart ju. :( då blir man hemma och har tråkigt plus att leta jobb vill ändå ha min dotter hemma längre men men man får acceptera att hon börjar bli stora flickan nu. Inget jag kan göra åt tyvärr även om man önskar man kunde spola tillbaka tiden. Jaja nog tjatat om det. Jag ska nog ta och koka lite broccoli till mig är sugen på något så då får det bli det. :P Hahaha försöker vara nyttig iaf lite. :P Kanske dock inte så himla lätt jämt men men det går mellan varven iaf.. Har som tur var en karl som inte vill att man ska vara spinkig AB. Skönt det antar jag eftersom jag inte kan bli hur smal som helst. Har ju en riktigt kraftig benstomme. Nej nu måste jag dra dotra vakna så ska ge lite mat till henne. :)
Ha en fortsatt trevlig kväll det ska vi ha iaf. Jimmy är just nu chaffis så men han behöver komma iväg lite då å då han oxå. Precis som jag fick göra i lördags. Kan vara skönt ibland att smita iväg och vara ungdom igen. :P Hihihihi
Kramen på er<3<3<3

Inga kommentarer: