tisdag 25 augusti 2009

.............

Inatt satt lilla goa Natta här till typ 01:15... :) Så jädrans skoj man hade då. Hahaha Snacka sen lite med min man då det e riktigt ensamt hemma utan han men men extra pengar in i kassan så det e ju lugnt. :P Hade ju ändå bra sällskap en bit in på natten så. :) Idag kommer Natta hit till 11 för då bär det av till stan och shoppa lite dekoration till kalaset och lite grejer.. Får pengar av svågern idag så. :) Hihihihi.. Ta en fika ska vi göra oxå på stan så Änglis får i sig lite mat sen vid lunch. Nej ni denna dag kommer nog bli kanon fast jag är utan Jimmy kommer nog inte tänka så mycket på han hahaha.. Kommer ju ha en massa annat roligt för mig så.. :P Nejdå men självklart kommer jag ge mina tankar till min underbara man lite titt som tätt under dagens lopp. Självklart. Är man kär så är man. *tihihi* För varje dag som går så älskar man bara sin man ännu mer. Har helt enkelt hittat min man för livet. :D INGEN kan förstöra det vi har..
Nu ska jag ta hand om dotra sen ska jag hoppa in i en dusch fortast kvickt. så man får skölja av sig lite haha... Sen blir det att klä på mig och änglis lite kläder sen rasta av bandit sen kommer väll typ natta. :)

Ha det fint återkommer senare med en uppdatering.
Kramen på er vänner<3<3<3

Inga kommentarer: