måndag 10 augusti 2009

Svar på anonym kommentar.

Hej du som ville vara anonym.
Du tyckte det var hemskt att jag lät min dotter ligga och skrika tills hon somnar. Jag har faktiskt ett väldigt bra svar på det för det första så skriker hon MAX 15 minuter. Och jag har pratat med folk som är utbildade med inriktining av barn. Dom har själva sagt det att man ska låta dom ligga kommer man och tar upp dom så fort dom skriker för någonting kommer dom ALDRIG lära sig att ligga i sina sängar själva. Eller om dom inte får som dom vill i allmänhet så kommer dom skrika. Hur gör du då? Om du nu skulle ha barn som du plockar upp så fort dom gråter till lite. Då skulle jag vilja se hur det blir med det barnet i slutändan. Dessutom hör man när hon är ledsen på riktigt och när hon "fejk" gråter och det gör hon är hon ligger i sängen.... Nu vet du att det inte är något fel med det... Det är en sak när dom bara är ett par månader eller något men min dotter är faktiskt 1 år om 3 veckor ungefär. Vill poängtera också att jag pratat även med min bvc om detta. Jag litar faktiskt på henne.
Jaja tack för kommentaren iaf.
Nu då till dagen: Jag och Ängla va ner och titta hur hon låg till i listan på förskola.. Hon låg bra till på vetterslund och oxbacken så det lutar att det blir något utav dom. :) Hade även solvägens förskola och vetterstorp men det var längre köer på dom. Sen var vi till chantals för att beställa tårtorna till kalaset. Så nu är det fixat ska maila in bild på dottern och även själva beställningen så fixar dom det till den 3 september. :) Sen skulle min svägerska kolla lokalen vid dom. :) Den blir bäst när man har en släkt på ca:22 personer. :) senare idag ska vi till änglis morfar (min far) för han kom hem från turkiet i söndags morse så han har lite grejer han köpt i turkiet till Ängla och sen skulle vi även få lite grejer av min farmor. :) Hihihihi ska bli skoj å träffa dom igen.
Nej nu ska vi ut med vovven så ni får ha det bra .
Kramen på er<3<3<3

Inga kommentarer: