lördag 8 augusti 2009

Ännu ett inlägg. :P

Har tråkigt men men fick dotra att sova efter bara 20 minuter. Yeeey hahaha... :) Fick lite ensam tid äntligen men efter bara ett tag så vart det för ensamt. Är så van att ha nån i närheten hahahaha. :) Hur som helst.. Sitter och lyssnar på min kära vän Jarnos musik... Väcker lite minnen sen man var på kryssning och sassa skulle ragga på han... Hahaha sååå himlans klockrent. Vi sjöng pojkarna som busar medans minsta svågern spela gitarr det var bara det att stackarns Jarno inte fatta svenska så då skulle sassa förklara med att göra rörelser NOTERA HON VA PÅ FYLLAN.. Hur somhelst ni kan ju ana hur det såg ut. :P Alla fick sig ett gott skratt efter inklusive Jarno. Ni skulle ha sett ännu idag så kan man komma in på dom banorna när man är på fyllan så hon får ställa sig å göra bort sig lite. Hihihihi men va tusan är inte fyllan utan att göra bort sig något??? :D Vilket jag har gjort ett X antal ggr. Vilka roliga minnen man har igentligen. Men igentligen man blir som ett barn på nytt på fyllan men jädrans va kul man kan ha... Vissa ggr kan det sluta olyckligt men dom senaste gångerna man har festat har det blivit riktigt lyckat... Hmmm vet ej tusan hur man kom in på detta ämne igentligen. Hur kom jag in på detta?? Hahaha hur som helst en sak har jag kommit underfuld med iaf KROGEN SLÄNG DIG I VÄGGEN! Har mycket mycket skojjsigare på hemma fester det kan väll vara trevligt då å då att gå ner på krogen men kan klara sig ifrån det tycker jag det e ju så jädrans dyrt! Gå ut utan att dricka det existerar inte på kartan för mig iaf.. Vet ej hur det är med er? Detta kommer låta kanske lite dumt men man kopplar faktiskt av när man festar om man har trevligt sällskap behöver inte tänka på karln eller dottern och det är faktiskt väldigt skönt! Man måste kunna koppla av nån gång då och då.. Grejen är den att är jag nykter då går alltid tankarna till dotra eller karln och då kan jag bara inte koppla av så är det för mig. Jag vet ej om det är så för någon annan av er mammor? Nej vet ni vad jag tror jag sitter och tråkar ut er nu med mitt tjatande på bloggen så ska ta och avrunda här för idag för nu ska jag ta en cigg sen titta på tv med vovven. Han är alldelles utmärkt som sällskap.. Måste gosa lite med han oxå. :)
Godnatt och Kramen på er<3<3<3

Inga kommentarer: