fredag 7 augusti 2009

Funderingar.....

Har stora funderingar på hur tusan jag ska göra med tårtorna inför Änglis 1 årsdag. Ska vi beställa dom eller ska man göra dom själva. Och om jag ska göra dom själva hur tusan ska jag göra dom? Alltså hur ska dom se ut? Skulle vara skönt att beställa eftersom det är så mycket som ska göras oxå.. kakor och bullar o.s.v. Dessutom vet jag ej om vi får plats med tårtorna i kylen.... Har ju halvkyl så den är inte så jädrans stor... Hmm dessútom vad ska jag ha för dekoration på tårtorna? Vill inte så där vanliga gräddtårtor med bara ljus på det blir så tråkigt... Fundera på att beställa grejer som man kan använda sig av. Det jag var lite smått intreserad av kostar 500 kr. Då är det även färgad marsipan sen en massa dekorationer av olika slg och ljus.. Även någon kam som man kan använda för att det ska bli fint på sidorna på tårtan men i försig den behöver man ju inte om man ska ha marsipan... Blir tokig på dessa funderingar... *SUCK* Och framför allt inför kalaset HUR TUSAN SKA VI FÅ PLATS ALLA???? Det är 22 personer som borde komma vid det här tillfället det är 2 kompisar till Ängla med deras mammor sen är det bara släkt utöver det.. :S Jaja ska fundera vidare medans jag å änglis ska se våra bästa år. :) Hahaha...
Ha det bra kära vänner Kramen på er. <3<3<3
P.S Kom gärna med förslag. D.S

Inga kommentarer: