söndag 22 november 2009

Slö Söndag...

Kalas hade Änglis kusin idag. :) Grattis till han som fyller 1 år imorgon. Tiden går sååå himlans fort alltså.. Tänka sig att min dotter blir 15 månader den 3 december.. :) För övrigt idag blir det en slapp dag OR NOT! Hahaha ska packa packa packa idag eftersom det inte e något på tv om dagarna på söndagar tycker jag iaf. :P Vet ej vad ni tycker?? Det jag brukar titta på är "vem kan slå filip och fredrik". Det brukar vara riktigt roligt ibland. :) Ängla går för fullt nu med sin bil Snart borde hon släppa hon har gått några steg till och från men hon e lite feg. :D Hihihi.. :P Min lilla prinsessa är jätte duktig på allt annat istället. :P Hahahaha.. Nej gott folk nu ska jag se till att få lite packat här hemma vi plockade 7 kartonger med olika grejer igår så nu måste vi fixa lite till med kartonger eftersom vi bara hade 13. :D

Kramen på er<3<3<3<3

Inga kommentarer: