söndag 15 november 2009

Lite bortglömd kanske???

Vissa människor glömmer bort en så fort det kommer en ny in i bilden.. :S Känns så iaf! :( Men men bara att gå vidare I guess??? Jag vet inte humöret e förövrigt på topp ska juh snart flytta och som det lutar åt blir det redan i mitten av december. :D Massa att packa och packa upp sen innan julafton då den ska firas hos oss i nya lägenheten. :) Sååååå roligt svärmor där med svåger och KANSKE äldsta svågern får se sen blir det min mamma med familj kanske sen vi 3. :) Ska bli riktigt mysigt vill jag poängtera. ;P Imorrn är det jobba igen... Inrikting Umeå. :P Jupp sitter å ringer i umeå trakterna plus att en vännina till mig börjar imorrn å. :P Det här kommer bli riktigt skoj på jobbet. Vi brukar ha det i för sig å i fredags bowlade jobbet. :D Riktigt trevligt var det.. Dock vart det en tidig hemfärd eftersom min käre man var å köpte bil så. :D Nej nu ska jag kika lite snabbt på blocket sen ska jag fortsätta se Vem kan slå Filip och fredrik?

Ha det en fortsatt trevlig kväll ala mina vänner<3<3<3

Inga kommentarer: